01 Νοεμβρίου 2012

Motorsite



photo
Στην καταπράσινη περιοχή του Πρίνου έπεσε η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος με καλοκαιρινό ήλιο και ιδανική θερμοκρασία. Η λέσχη της Καλαμπάκας ανέλαβε να οργανώσει τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς καθώς ο προγραμματισμένος αγώνας στην Καρδίτσα δεν ήταν δυνατόν να πραγματοποιηθεί για τεχνικούς λόγους. Οι άνθρωποι της λέσχης έβαλαν τα δυνατά τους και η πίστα το Σάββατο ήταν έτοιμη να υποδεχθεί τους 92 αναβάτες που έγραψαν τους τίτλους τέλους μιας άκρως επιτυχημένης χρονιάς για το ελληνικό Motocross.
photo Το πρόγραμμα και τις δύο ημέρες κύλησε με ακρίβεια, ο κόσμος που συγκεντρώθηκε την Κυριακή για να παρακολουθήσει τον αγώνα ξεπέρασε τα 500 (κατ’ εκτίμηση) άτομα, η ηχητική κάλυψη στον περιβάλλοντα χώρο ήταν καταπληκτική όπως και η καντίνα με τον άπλετο χώρο και το μενού της που έκανε ευχάριστα τα διαλείμματα εμπλεκομένων και μη. Τα δοκιμαστικά του Σαββάτου έγιναν με την πίστα να κρατάει πολύ καλά ωστόσο το υπερβολικό πότισμα το βράδυ πριν τον αγώνα χάλασε τα πατήματα και αύξησε σημαντικά τους χρόνους των αναβατών την Κυριακή. Αυτό έχει παρατηρηθεί και σε προηγούμενους αγώνες και είναι κάτι που θα πρέπει να βελτιωθεί την επόμενη χρονιά προς χάρη του θεάματος.
photo Με λάσπη ή χωρίς ο Παναγιώτης Κουζής (#338, Honda) ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος της ΜΧ1 και απέδειξε πως δίκαια παρέλαβε τον άσσο στην ειδική απονομή για τους πρωταθλητές μετά τον αγώνα. Στην ΜΧ2 τις νίκες πήρε ο Παναγιώτης Παπίλας (#22, Honda) με τον Δημήτρη Κοντολέτα να παίρνει τον τίτλο του πρωταθλητή από το πρώτο σκέλος χάρη στη δεύτερη θέση και να πανηγυρίζει δεόντως!
photo ΜΧ1
Έντονος ήταν ο ανταγωνισμός ήδη από τα χρονομετρημένα του Σαββάτου με τους Κουζή, Βαγγελάκο (#211, Yamaha), και Ηλιόπουλο (#69, ΚΤΜ) να γυρνάνε στο ίδιο δευτερόλεπτο. Οι τρεις τους έφυγαν μπροστά αμέσως μετά την εκκίνηση του πρώτου σκέλος με τον Κουζή να οδηγάει τον αγώνα. Ο Βαγγελάκος φάνηκε πολύ δυνατός σημειώνοντας με διαφορά το ταχύτερο πέρασμα στον πέμπτο γύρο αλλά δύο γύρους αργότερα μια μικρή πτώση του στοίχισε πολύτιμο χρόνο. Ο Ηλιόπουλος προσπάθησε για τη νίκη, έφτασε κοντά στον Κουζή αλλά δεν κατάφερε να το απειλήσει άμεσα. Ο Βαγγελάκος τερμάτισε άνετα τρίτος και ακολούθησαν ο Μανώλης Σκύβαλος (#120, Honda) και ο Μενέλαος Μάρτης (#110, ΚΤΜ) με τον πολυπρωταθλητή enduro Βασίλη Σιαφαρίκα (#380, Honda) να κλείνει την εξάδα.
photo Στο δεύτερο σκέλος την εκκίνηση πήρε ο Ηλιόπουλος με τον Κουζή να πιέζει και να παίρνει γρήγορα την πρωτοπορία. Ο αναβάτης από το Αίγιο πίεσε πολύ δυνατά αλλά ο Κουζής ήταν άπιαστος σημειώνοντας ταχύτατο γυρολόγιο. Στη συνέχεια ο Ηλιόπουλος έχασε πολύτιμο χρόνο κάτι που του στοίχισε τη δεύτερη θέση την οποία πήρε εύκολα ο Βαγγελάκος. Τρίτος τερμάτισε ο Σκύβαλος ενώ Μάρτης και Σιαφαρίκας συμπλήρωσαν και πάλι την εξάδα.
photo ΜΧ2
Το δύσκολο, λασπώδες τερέν του πρώτου σκέλους θα έδινε σίγουρα πλεονέκτημα σε όποιον έπαιρνε την εκκίνηση. Ο Παπίλας με άψογο πλασάρισμα έστριψε πρώτος και είχε μπροστά του την ευκαιρία για έναν καθαρό αγώνα την ώρα που οι περισσότεροι αναβάτες προσπαθούσαν να προστατευτούν από τη λάσπη των προπορευόμενων και πετούσαν τα tear off το ένα μετά το άλλο. Ο αναβάτης από τη Χαλκίδα έκλεισε τον πρώτο γύρο με διαφορά τεσσάρων δευτερολέπτων και συνεχίζοντας στον δικό του ρυθμό έφτασε σε μια εντυπωσιακή επικράτηση με διαφορά μεγαλύτερη του μισού λεπτού. Στη δεύτερη θέση και εμφανώς εγκρατής τερμάτισε ο Κοντολέτας σφραγίζοντας με αυτόν τρόπο την υπόθεση τίτλος ενώ τρίτος τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Τζιώρας (#46, Kawasaki) αγωνιζόμενος εντός έδρας.
photo Στο δεύτερο σκέλος την εκκίνηση πήρε ο Σαράντης Κουφός (#42, Kawasaki), γρήγορα όμως επικεφαλής πέρασε και πάλι ο Παπίλας ενώ ο Κοντολέτας ακολουθούσε σε μικρή σχετικά απόσταση. Με αλάνθαστη οδήγηση ο Χαλκιδαίος αναβάτης δεν άφησε κανένα περιθώριο και έφτασε στην πέμπτη του φετινή νίκη. Δεύτερος τερμάτισε ο ήδη πρωταθλητής Κοντολέτας ενώ την τριάδα των πολλά υποσχόμενων αναβατών έκλεισε ο Μανώλης Κρητικός (#160, Yamaha) ακολουθούμενος από τον Τζιώρα και τον Γιώργο Αρβανίτη που κατάφερε να τερματίσει παρά το πρόβλημα στον κινητήρα του.
photo Open
Για μία ακόμη φορά η Open ήταν μακράν η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές.Ο Νικόλαος Κριμπούνης (#121, ΚΤΜ) και ο Βασίλης Ράπτης (#103, Kawasaki) μοιράστηκαν τις νίκες το Σάββατο και την Κυριακή αντίστοιχα. Ωστόσο περισσότερο από όλους μάλλον πανηγύρισε ο Κυριάκος Κιουτσουκώστας (#51, Suzuki) που πήρε τον άσσο και πνίγηκε στις σαμπάνιες στο τέλος των απονομών. Την τρίτη θέση πήρε το Σάββατο ο Δημήτριος Στούπας (#56, Kawasaki) ενώ την Κυριακή ο Θανάσης Αργυρόπουλος (#278, Honda) με τον αειθαλή Στέλιο Χριστοδούλου (#41, ΚΤΜ) όμως να είναι αυτός που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου χάρη στις δύο τέταρτες θέσεις και την καλύτερη συγκομιδή βαθμών.
photo Quad
Δέκα συμμετοχές είχαμε στην κατηγορία με τον MOBE να έχει το “μονοπώλειο”! Η πίστα ήταν άκρως απαιτητική για τα τετράτροχα και ιδιαίτερα την Κυριακή στο δεύτερο σκέλος που είχαν σχηματιστεί αρκετά λούκια. Στο δύσκολο αυτό τερέν η διαφορά του Θανάση Λάμπρου (#6, Yamaha) ήταν παραπάνω από εμφανής με αποτέλεσμα να διπλασιάσει τις νίκες του για φέτος. Δεύτερος την Κυριακή τερμάτισε ο Απόστολος Τριανταφύλλου (#29,  KTM) που αναδείχθηκε πρωταθλητής της κατηγορίας ενώ το Σάββατο στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Γιώργος Χαραλάμπους (#26, Can-Am) ακολουθούμενος από τον Κωνσταντίνο Ντούζο (#37, Kawasaki)
photo Junior
Επιστροφή στις νίκες για έναν ακόμη αναβάτη από την Χαλκίδα, τον Γιώργο Γαβρίλη (#3, ΚΤΜ). Στο σκέλος του Σαββάτου ξεκίνησε πολύ δυνατά και έφτιαξε γρήγορα μια μικρή διαφορά. Ο Δημήτρης Τουρατζίδης (#100, Yamaha) στη συνέχεια πίεσε για πλησιάσει σημειώνοντας μάλιστα τον ταχύτερο γύρο του αγώνα αλλά δεν κατάφερε να απειλήσει τον πρωτοπόρο. Στο δεύτερο σκέλος ο Γαβρίλης τέθηκε και πάλι νωρίς επικεφαλής δημιουργώντας αυτή τη φορά διαφορά ασφαλείας από νωρίς. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ευμορφιάδης εκμεταλλευόμενος ατυχία του Τουρατζίδη νωρίς στον αγώνα.
photo Mini
Έναν βαθμό χρειαζόταν ο Γρηγόρης Κραμβουσάνος (#13, ΚΤΜ) για να εξασφαλίσει και μαθητικά τον τίτλο στη μικρή κατηγορία. Ο 11χρονος αναβάτης μπήκε δυνατά και στα δύο σκέλη και με μια νίκη και μία δεύτερη θέση στέφθηκε πρωταθλητής. Πολύ καλό αγώνα έκανε και ο Ανδρέας Ανδρέου (#101) που κέρδισε το δεύτερο σκέλος ενώ αγωνιστικό ντεμπούτο πραγματοποίησε ο Ηλίας Τζιώρας (46, ΚΤΜ) γιος του Κωνσταντίνου Τζιώρα (ΜΧ2) τερματίζοντας στις θέσεις εφτά και πέντε στα δύο σκέλη αντίστοιχα.