01 Νοεμβρίου 2012
ENDURO.GR
O
τελευταίος αγώνας στην πίστα Πρίνος στα Τρίκαλα το Σαββατοκύριακο 20-21
Οκτωβρίου, βρήκε τον ήδη πρωταθλητή Παναγιώτη Κουζή (Honda, #338) να
κερδίζει άλλα δυο σκέλη, τον Παναγιώτη Παπίλα (Honda #22) να κλείνει
ευχάριστα την χρονιά κερδίζοντας άλλες δυο νίκες στην ΜΧ2 και τον
Δημήτρη Κοντολέτα (Yamaha, #92) να κατακτά το πολυπόθητο πρωτάθλημα στην
ΜΧ2.
Συντάκτης Άρθρου : Δημήτρης Γιουβρής
O αγώνας πραγματοποιήθηκε εκτάκτως στα Τρίκαλα λόγω
αδυναμίας της Καρδίτσας να διοργανώσει τον τελευταίο αγώνα του
πρωταθλήματος. Παρόλα αυτά θα πρέπει να δώσουμε τα συγχαρητήρια στην
ΜΟΛΕΚ και το νέο προεδρείο της γιατί όλα ήταν στην εντέλεια, ενώ όλα
κύλησαν άψογα κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακο, παρά τον λιγοστό
χρόνο που είχαν στη διάθεσή τους.
Στις υπόλοιπες κατηγορίες ο Νίκος Κριμπούνης (KTM) και ο
Βασίλης Ράπτης (Kawasaki) μοιράστηκαν τις νίκες ενώ ο Κυριάκος
Κουτσιοκώστας είχε εξασφαλίσει το πρωτάθλημα. Στην κατηγορία Junior o
Gio Γαβρίλης πέτυχε δυο άνετες νίκες και στην κατηγορία Mini o Γρηγόρης
Κραμβουσάνος και ο Ανδρέας Ανδρέου πέτυχαν από μια νίκες ο καθένας.
Τέλος στην κατηγορία ATV o Θανάσης Λάμπρου κέρδισε δυο νίκες ενώ το
πρωτάθλημα πηγαίνει στον Αριστείδη Τριανταφύλλου.
ΜΧ2
Ο Παπίλας ξεκίνησε δυνατά στο πρώτο σκέλος, όπως και ο
Κρητικός μαζί με τον Κοντολέτα και τον Τζιώρα. Ο Κοντολέτας προσπέρασε
στην δεύτερη θέση αλλά ο Παπίλας είχε βάλει το κεφάλι κάτω και στο
πρωινό λασπερό σκέλος ήταν άπιαστος δημιουργώντας διαφορά πάνω από 20
δευτερόλεπτα, κερδίζοντας άνετα το πρώτο σκέλος. Ο Κοντολέτας ήξερε πως
και η δεύτερη θέση αρκούσε για να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα κάτι που
πανηγύρισε δεόντος στο τέλος. Ο Μανώλης Κρητικός δεν άντεξε στην πίεση
του τοπικού Κώστα Τζιώρα μένοντας τέταρτος. Σπουδαία μάχη του
Τουρατζίδη, με τον Κουφό και τον Πακαταρίδη, με τον Τουρατζίδη να
κερδίζει την πέμπτη θέση με πείσμα στο τέλος.
Στο δεύτερο σκέλος η πίστα είχε στεγνώσει όλα πλέον είχαν
κριθεί στο πρωτάθλημα και όλοι περίμεναν την μάχη των δυο κορυφαίων
φέτος Κοντολέτα και Παπίλα. Με γρήγορη εκκίνηση ο Παπίλας πλασαρίστηκε
πρώτος αλλά αυτήν την φορά ο Κοντολέτας γρήγορα ακολούθησε μένωντας
κοντά του για όλο σχεδόν τον αγώνα. Μόνο όταν άρχισαν οι προσπεράσεις
αργών αθλητών, τότε μόνο ο Παπίλας κατάφερε να πάρει ανάσα και να φτάσει
άξια στην δεύτερη νίκη του σε αυτόν τον αγώνα. Ο Κοντολέτας μένοντας
δεύτερος, παρέδωσε μαθήματα συμπεριφοράς δίνοντας συγχαρητήρια στον
Παπίλα για την διπλή του νίκη. Ο Κοντολέτας φτάνει σε μια κατάκτηση
πρωταθλήματος άξια φέτος ειδικά μετά τους τραυματισμούς που τον
ταλαιπώρησαν. O Κρητικός πλήρωσε με τον ίδιο νόμισμα τον Τζιώρα,
φτάνοντάς τον και προσπερνώντας κέρδισε αυτός την τρίτη θέση.
http://www.enduro.gr/index.cfm?Action=Details&cat01=2&CPid=6355&fb_action_ids=460151420693906&fb_action_types=og.likes&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582
http://www.enduro.gr/index.cfm?Action=Details&cat01=2&CPid=6355&fb_action_ids=460151420693906&fb_action_types=og.likes&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582
Παναγιώτης Παπίλας
Δημήτρης Κοντολέτας
ΜΧ1
Στο πρώτο σκέλος ο Κουζής ξέφυγε αμέσως αλλά είχε σε όλον
τον αγώνα τον Ηλιόπουλος κοντά του στην δεύτερη θέση. Με αγώνα τακτικής
έμεινε μπροστά κερδίζοντας άλλη μια νίκη φέτος. Ο Ηλιόπουλος πίεσε τον
Κουζή, δημιουργώντας απόσταση από τον Βαγγελάκο στο τέλος χωρίς να
πιεστεί ιδιαίτερα.
Στο δεύτερο σκέλος ο Ηλιόπουλος προσπάθησε να κερδίσει
κάτι περισσότερο ξεφεύγοντας στην εκκίνηση αλλά πριν τελειώσει ο πρώτος
γύρος ο Κουζής είχε ανέβει στην πρώτη θέση, όπου έμεινε για άλλο έναν
αγώνα κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο μια χρονιά. Ο Ηλιόπουλος με
μεγάλα αποθέματα δύναμης πίεσε τον Κουζή αλλά στο τέλος δεν τα κατέφερε Ο
Σκύβαλος έκανε πολύ νωρίς την κίνησή του περνώντας τον Βαγγελάκο για
την τρίτη θέση, περνώντας αργότερα δεύτερος ενώ ο Βαγγελάκος τερμάτισε
τρίτος.
Παναγιώτης Κουζής
Open
O Κριμπούνης είχε την πρωτοπορεία και αντάλλαξαν την πρώτη
θέση με τον Ράπτη στο Σαββατιάτικο αγώνα, αλλά κατέφερε να περάσει
μπροστά κερδίζοντας τον αγώνα. Ο Βασίλης Ράπτης και ο Δημήτρης Στούπας
συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα. Την Κυριακή ο Ράπτης πήρε το αίμα του πίσω
κερδίζοντας τον αγώνα από τον Κριμπούνη ενώ τρίτος τερμάτισε με μικρή
διαφορά ο Θανάσης Αργυρόπουλος.
Βασίλης Ράπτης
Νίκος Κριμπούνης
Junior – Mini
Ο Gio Γαβρίλης ήταν ο νικητής και στα δυο σκέλη στην
Junior ενώ Κραμβουσάνος και Ανδρέου μοιράστηκαν τις νίκες στην κατηγορία
Mini. Στα ATV ο Θανάσης Λάμπρου κέρδισε και τα δυο σκέλη.
Περισσότερες φωτογραφίες
Gio Γαβρίλης
Γρηγόρης Κραμβουσάνος
Ανδρέας Ανδρέου
Κείμενο-Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος
Στην καταπράσινη περιοχή του Πρίνου έπεσε η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος με καλοκαιρινό ήλιο και ιδανική θερμοκρασία. Η λέσχη της Καλαμπάκας ανέλαβε να οργανώσει τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς καθώς ο προγραμματισμένος αγώνας στην Καρδίτσα δεν ήταν δυνατόν να πραγματοποιηθεί για τεχνικούς λόγους. Οι άνθρωποι της λέσχης έβαλαν τα δυνατά τους και η πίστα το Σάββατο ήταν έτοιμη να υποδεχθεί τους 92 αναβάτες που έγραψαν τους τίτλους τέλους μιας άκρως επιτυχημένης χρονιάς για το ελληνικό Motocross.
Στην καταπράσινη περιοχή του Πρίνου έπεσε η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος με καλοκαιρινό ήλιο και ιδανική θερμοκρασία. Η λέσχη της Καλαμπάκας ανέλαβε να οργανώσει τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς καθώς ο προγραμματισμένος αγώνας στην Καρδίτσα δεν ήταν δυνατόν να πραγματοποιηθεί για τεχνικούς λόγους. Οι άνθρωποι της λέσχης έβαλαν τα δυνατά τους και η πίστα το Σάββατο ήταν έτοιμη να υποδεχθεί τους 92 αναβάτες που έγραψαν τους τίτλους τέλους μιας άκρως επιτυχημένης χρονιάς για το ελληνικό Motocross.
Το πρόγραμμα και τις δύο ημέρες κύλησε με ακρίβεια, ο κόσμος που
συγκεντρώθηκε την Κυριακή για να παρακολουθήσει τον αγώνα ξεπέρασε τα
500 (κατ’ εκτίμηση) άτομα, η ηχητική κάλυψη στον περιβάλλοντα χώρο ήταν
καταπληκτική όπως και η καντίνα με τον άπλετο χώρο και το μενού της που
έκανε ευχάριστα τα διαλείμματα εμπλεκομένων και μη. Τα δοκιμαστικά του
Σαββάτου έγιναν με την πίστα να κρατάει πολύ καλά ωστόσο το υπερβολικό
πότισμα το βράδυ πριν τον αγώνα χάλασε τα πατήματα και αύξησε σημαντικά
τους χρόνους των αναβατών την Κυριακή. Αυτό έχει παρατηρηθεί και σε
προηγούμενους αγώνες και είναι κάτι που θα πρέπει να βελτιωθεί την
επόμενη χρονιά προς χάρη του θεάματος.
Με λάσπη ή χωρίς ο Παναγιώτης Κουζής (#338, Honda) ήταν ο απόλυτος
κυρίαρχος της ΜΧ1 και απέδειξε πως δίκαια παρέλαβε τον άσσο στην ειδική
απονομή για τους πρωταθλητές μετά τον αγώνα. Στην ΜΧ2 τις νίκες πήρε ο
Παναγιώτης Παπίλας (#22, Honda) με τον Δημήτρη Κοντολέτα να παίρνει τον
τίτλο του πρωταθλητή από το πρώτο σκέλος χάρη στη δεύτερη θέση και να
πανηγυρίζει δεόντως!
ΜΧ1
Έντονος ήταν ο ανταγωνισμός ήδη από τα χρονομετρημένα του Σαββάτου με τους Κουζή, Βαγγελάκο (#211, Yamaha), και Ηλιόπουλο (#69, ΚΤΜ) να γυρνάνε στο ίδιο δευτερόλεπτο. Οι τρεις τους έφυγαν μπροστά αμέσως μετά την εκκίνηση του πρώτου σκέλος με τον Κουζή να οδηγάει τον αγώνα. Ο Βαγγελάκος φάνηκε πολύ δυνατός σημειώνοντας με διαφορά το ταχύτερο πέρασμα στον πέμπτο γύρο αλλά δύο γύρους αργότερα μια μικρή πτώση του στοίχισε πολύτιμο χρόνο. Ο Ηλιόπουλος προσπάθησε για τη νίκη, έφτασε κοντά στον Κουζή αλλά δεν κατάφερε να το απειλήσει άμεσα. Ο Βαγγελάκος τερμάτισε άνετα τρίτος και ακολούθησαν ο Μανώλης Σκύβαλος (#120, Honda) και ο Μενέλαος Μάρτης (#110, ΚΤΜ) με τον πολυπρωταθλητή enduro Βασίλη Σιαφαρίκα (#380, Honda) να κλείνει την εξάδα.
Έντονος ήταν ο ανταγωνισμός ήδη από τα χρονομετρημένα του Σαββάτου με τους Κουζή, Βαγγελάκο (#211, Yamaha), και Ηλιόπουλο (#69, ΚΤΜ) να γυρνάνε στο ίδιο δευτερόλεπτο. Οι τρεις τους έφυγαν μπροστά αμέσως μετά την εκκίνηση του πρώτου σκέλος με τον Κουζή να οδηγάει τον αγώνα. Ο Βαγγελάκος φάνηκε πολύ δυνατός σημειώνοντας με διαφορά το ταχύτερο πέρασμα στον πέμπτο γύρο αλλά δύο γύρους αργότερα μια μικρή πτώση του στοίχισε πολύτιμο χρόνο. Ο Ηλιόπουλος προσπάθησε για τη νίκη, έφτασε κοντά στον Κουζή αλλά δεν κατάφερε να το απειλήσει άμεσα. Ο Βαγγελάκος τερμάτισε άνετα τρίτος και ακολούθησαν ο Μανώλης Σκύβαλος (#120, Honda) και ο Μενέλαος Μάρτης (#110, ΚΤΜ) με τον πολυπρωταθλητή enduro Βασίλη Σιαφαρίκα (#380, Honda) να κλείνει την εξάδα.
Στο δεύτερο σκέλος την εκκίνηση πήρε ο Ηλιόπουλος με τον Κουζή να πιέζει
και να παίρνει γρήγορα την πρωτοπορία. Ο αναβάτης από το Αίγιο πίεσε
πολύ δυνατά αλλά ο Κουζής ήταν άπιαστος σημειώνοντας ταχύτατο γυρολόγιο.
Στη συνέχεια ο Ηλιόπουλος έχασε πολύτιμο χρόνο κάτι που του στοίχισε τη
δεύτερη θέση την οποία πήρε εύκολα ο Βαγγελάκος. Τρίτος τερμάτισε ο
Σκύβαλος ενώ Μάρτης και Σιαφαρίκας συμπλήρωσαν και πάλι την εξάδα.
ΜΧ2
Το δύσκολο, λασπώδες τερέν του πρώτου σκέλους θα έδινε σίγουρα πλεονέκτημα σε όποιον έπαιρνε την εκκίνηση. Ο Παπίλας με άψογο πλασάρισμα έστριψε πρώτος και είχε μπροστά του την ευκαιρία για έναν καθαρό αγώνα την ώρα που οι περισσότεροι αναβάτες προσπαθούσαν να προστατευτούν από τη λάσπη των προπορευόμενων και πετούσαν τα tear off το ένα μετά το άλλο. Ο αναβάτης από τη Χαλκίδα έκλεισε τον πρώτο γύρο με διαφορά τεσσάρων δευτερολέπτων και συνεχίζοντας στον δικό του ρυθμό έφτασε σε μια εντυπωσιακή επικράτηση με διαφορά μεγαλύτερη του μισού λεπτού. Στη δεύτερη θέση και εμφανώς εγκρατής τερμάτισε ο Κοντολέτας σφραγίζοντας με αυτόν τρόπο την υπόθεση τίτλος ενώ τρίτος τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Τζιώρας (#46, Kawasaki) αγωνιζόμενος εντός έδρας.
Το δύσκολο, λασπώδες τερέν του πρώτου σκέλους θα έδινε σίγουρα πλεονέκτημα σε όποιον έπαιρνε την εκκίνηση. Ο Παπίλας με άψογο πλασάρισμα έστριψε πρώτος και είχε μπροστά του την ευκαιρία για έναν καθαρό αγώνα την ώρα που οι περισσότεροι αναβάτες προσπαθούσαν να προστατευτούν από τη λάσπη των προπορευόμενων και πετούσαν τα tear off το ένα μετά το άλλο. Ο αναβάτης από τη Χαλκίδα έκλεισε τον πρώτο γύρο με διαφορά τεσσάρων δευτερολέπτων και συνεχίζοντας στον δικό του ρυθμό έφτασε σε μια εντυπωσιακή επικράτηση με διαφορά μεγαλύτερη του μισού λεπτού. Στη δεύτερη θέση και εμφανώς εγκρατής τερμάτισε ο Κοντολέτας σφραγίζοντας με αυτόν τρόπο την υπόθεση τίτλος ενώ τρίτος τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Τζιώρας (#46, Kawasaki) αγωνιζόμενος εντός έδρας.
Στο δεύτερο σκέλος την εκκίνηση πήρε ο Σαράντης Κουφός (#42, Kawasaki),
γρήγορα όμως επικεφαλής πέρασε και πάλι ο Παπίλας ενώ ο Κοντολέτας
ακολουθούσε σε μικρή σχετικά απόσταση. Με αλάνθαστη οδήγηση ο Χαλκιδαίος
αναβάτης δεν άφησε κανένα περιθώριο και έφτασε στην πέμπτη του φετινή
νίκη. Δεύτερος τερμάτισε ο ήδη πρωταθλητής Κοντολέτας ενώ την τριάδα των
πολλά υποσχόμενων αναβατών έκλεισε ο Μανώλης Κρητικός (#160, Yamaha)
ακολουθούμενος από τον Τζιώρα και τον Γιώργο Αρβανίτη που κατάφερε να
τερματίσει παρά το πρόβλημα στον κινητήρα του.
Open
Για μία ακόμη φορά η Open ήταν μακράν η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές.Ο Νικόλαος Κριμπούνης (#121, ΚΤΜ) και ο Βασίλης Ράπτης (#103, Kawasaki) μοιράστηκαν τις νίκες το Σάββατο και την Κυριακή αντίστοιχα. Ωστόσο περισσότερο από όλους μάλλον πανηγύρισε ο Κυριάκος Κιουτσουκώστας (#51, Suzuki) που πήρε τον άσσο και πνίγηκε στις σαμπάνιες στο τέλος των απονομών. Την τρίτη θέση πήρε το Σάββατο ο Δημήτριος Στούπας (#56, Kawasaki) ενώ την Κυριακή ο Θανάσης Αργυρόπουλος (#278, Honda) με τον αειθαλή Στέλιο Χριστοδούλου (#41, ΚΤΜ) όμως να είναι αυτός που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου χάρη στις δύο τέταρτες θέσεις και την καλύτερη συγκομιδή βαθμών.
Για μία ακόμη φορά η Open ήταν μακράν η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές.Ο Νικόλαος Κριμπούνης (#121, ΚΤΜ) και ο Βασίλης Ράπτης (#103, Kawasaki) μοιράστηκαν τις νίκες το Σάββατο και την Κυριακή αντίστοιχα. Ωστόσο περισσότερο από όλους μάλλον πανηγύρισε ο Κυριάκος Κιουτσουκώστας (#51, Suzuki) που πήρε τον άσσο και πνίγηκε στις σαμπάνιες στο τέλος των απονομών. Την τρίτη θέση πήρε το Σάββατο ο Δημήτριος Στούπας (#56, Kawasaki) ενώ την Κυριακή ο Θανάσης Αργυρόπουλος (#278, Honda) με τον αειθαλή Στέλιο Χριστοδούλου (#41, ΚΤΜ) όμως να είναι αυτός που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου χάρη στις δύο τέταρτες θέσεις και την καλύτερη συγκομιδή βαθμών.
Quad
Δέκα συμμετοχές είχαμε στην κατηγορία με τον MOBE να έχει το “μονοπώλειο”! Η πίστα ήταν άκρως απαιτητική για τα τετράτροχα και ιδιαίτερα την Κυριακή στο δεύτερο σκέλος που είχαν σχηματιστεί αρκετά λούκια. Στο δύσκολο αυτό τερέν η διαφορά του Θανάση Λάμπρου (#6, Yamaha) ήταν παραπάνω από εμφανής με αποτέλεσμα να διπλασιάσει τις νίκες του για φέτος. Δεύτερος την Κυριακή τερμάτισε ο Απόστολος Τριανταφύλλου (#29, KTM) που αναδείχθηκε πρωταθλητής της κατηγορίας ενώ το Σάββατο στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Γιώργος Χαραλάμπους (#26, Can-Am) ακολουθούμενος από τον Κωνσταντίνο Ντούζο (#37, Kawasaki)
Δέκα συμμετοχές είχαμε στην κατηγορία με τον MOBE να έχει το “μονοπώλειο”! Η πίστα ήταν άκρως απαιτητική για τα τετράτροχα και ιδιαίτερα την Κυριακή στο δεύτερο σκέλος που είχαν σχηματιστεί αρκετά λούκια. Στο δύσκολο αυτό τερέν η διαφορά του Θανάση Λάμπρου (#6, Yamaha) ήταν παραπάνω από εμφανής με αποτέλεσμα να διπλασιάσει τις νίκες του για φέτος. Δεύτερος την Κυριακή τερμάτισε ο Απόστολος Τριανταφύλλου (#29, KTM) που αναδείχθηκε πρωταθλητής της κατηγορίας ενώ το Σάββατο στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Γιώργος Χαραλάμπους (#26, Can-Am) ακολουθούμενος από τον Κωνσταντίνο Ντούζο (#37, Kawasaki)
Junior
Επιστροφή στις νίκες για έναν ακόμη αναβάτη από την Χαλκίδα, τον Γιώργο Γαβρίλη (#3, ΚΤΜ). Στο σκέλος του Σαββάτου ξεκίνησε πολύ δυνατά και έφτιαξε γρήγορα μια μικρή διαφορά. Ο Δημήτρης Τουρατζίδης (#100, Yamaha) στη συνέχεια πίεσε για πλησιάσει σημειώνοντας μάλιστα τον ταχύτερο γύρο του αγώνα αλλά δεν κατάφερε να απειλήσει τον πρωτοπόρο. Στο δεύτερο σκέλος ο Γαβρίλης τέθηκε και πάλι νωρίς επικεφαλής δημιουργώντας αυτή τη φορά διαφορά ασφαλείας από νωρίς. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ευμορφιάδης εκμεταλλευόμενος ατυχία του Τουρατζίδη νωρίς στον αγώνα.
MiniΕπιστροφή στις νίκες για έναν ακόμη αναβάτη από την Χαλκίδα, τον Γιώργο Γαβρίλη (#3, ΚΤΜ). Στο σκέλος του Σαββάτου ξεκίνησε πολύ δυνατά και έφτιαξε γρήγορα μια μικρή διαφορά. Ο Δημήτρης Τουρατζίδης (#100, Yamaha) στη συνέχεια πίεσε για πλησιάσει σημειώνοντας μάλιστα τον ταχύτερο γύρο του αγώνα αλλά δεν κατάφερε να απειλήσει τον πρωτοπόρο. Στο δεύτερο σκέλος ο Γαβρίλης τέθηκε και πάλι νωρίς επικεφαλής δημιουργώντας αυτή τη φορά διαφορά ασφαλείας από νωρίς. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ευμορφιάδης εκμεταλλευόμενος ατυχία του Τουρατζίδη νωρίς στον αγώνα.
Έναν βαθμό χρειαζόταν ο Γρηγόρης Κραμβουσάνος (#13, ΚΤΜ) για να εξασφαλίσει και μαθητικά τον τίτλο στη μικρή κατηγορία. Ο 11χρονος αναβάτης μπήκε δυνατά και στα δύο σκέλη και με μια νίκη και μία δεύτερη θέση στέφθηκε πρωταθλητής. Πολύ καλό αγώνα έκανε και ο Ανδρέας Ανδρέου (#101) που κέρδισε το δεύτερο σκέλος ενώ αγωνιστικό ντεμπούτο πραγματοποίησε ο Ηλίας Τζιώρας (46, ΚΤΜ) γιος του Κωνσταντίνου Τζιώρα (ΜΧ2) τερματίζοντας στις θέσεις εφτά και πέντε στα δύο σκέλη αντίστοιχα.
Motorsite
Στην καταπράσινη περιοχή του Πρίνου έπεσε η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος με καλοκαιρινό ήλιο και ιδανική θερμοκρασία. Η λέσχη της Καλαμπάκας ανέλαβε να οργανώσει τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς καθώς ο προγραμματισμένος αγώνας στην Καρδίτσα δεν ήταν δυνατόν να πραγματοποιηθεί για τεχνικούς λόγους. Οι άνθρωποι της λέσχης έβαλαν τα δυνατά τους και η πίστα το Σάββατο ήταν έτοιμη να υποδεχθεί τους 92 αναβάτες που έγραψαν τους τίτλους τέλους μιας άκρως επιτυχημένης χρονιάς για το ελληνικό Motocross.
Το πρόγραμμα και τις δύο ημέρες κύλησε με ακρίβεια, ο κόσμος που
συγκεντρώθηκε την Κυριακή για να παρακολουθήσει τον αγώνα ξεπέρασε τα
500 (κατ’ εκτίμηση) άτομα, η ηχητική κάλυψη στον περιβάλλοντα χώρο ήταν
καταπληκτική όπως και η καντίνα με τον άπλετο χώρο και το μενού της που
έκανε ευχάριστα τα διαλείμματα εμπλεκομένων και μη. Τα δοκιμαστικά του
Σαββάτου έγιναν με την πίστα να κρατάει πολύ καλά ωστόσο το υπερβολικό
πότισμα το βράδυ πριν τον αγώνα χάλασε τα πατήματα και αύξησε σημαντικά
τους χρόνους των αναβατών την Κυριακή. Αυτό έχει παρατηρηθεί και σε
προηγούμενους αγώνες και είναι κάτι που θα πρέπει να βελτιωθεί την
επόμενη χρονιά προς χάρη του θεάματος.
Με λάσπη ή χωρίς ο Παναγιώτης Κουζής (#338, Honda) ήταν ο απόλυτος
κυρίαρχος της ΜΧ1 και απέδειξε πως δίκαια παρέλαβε τον άσσο στην ειδική
απονομή για τους πρωταθλητές μετά τον αγώνα. Στην ΜΧ2 τις νίκες πήρε ο
Παναγιώτης Παπίλας (#22, Honda) με τον Δημήτρη Κοντολέτα να παίρνει τον
τίτλο του πρωταθλητή από το πρώτο σκέλος χάρη στη δεύτερη θέση και να
πανηγυρίζει δεόντως!
ΜΧ1
Έντονος ήταν ο ανταγωνισμός ήδη από τα χρονομετρημένα του Σαββάτου με τους Κουζή, Βαγγελάκο (#211, Yamaha), και Ηλιόπουλο (#69, ΚΤΜ) να γυρνάνε στο ίδιο δευτερόλεπτο. Οι τρεις τους έφυγαν μπροστά αμέσως μετά την εκκίνηση του πρώτου σκέλος με τον Κουζή να οδηγάει τον αγώνα. Ο Βαγγελάκος φάνηκε πολύ δυνατός σημειώνοντας με διαφορά το ταχύτερο πέρασμα στον πέμπτο γύρο αλλά δύο γύρους αργότερα μια μικρή πτώση του στοίχισε πολύτιμο χρόνο. Ο Ηλιόπουλος προσπάθησε για τη νίκη, έφτασε κοντά στον Κουζή αλλά δεν κατάφερε να το απειλήσει άμεσα. Ο Βαγγελάκος τερμάτισε άνετα τρίτος και ακολούθησαν ο Μανώλης Σκύβαλος (#120, Honda) και ο Μενέλαος Μάρτης (#110, ΚΤΜ) με τον πολυπρωταθλητή enduro Βασίλη Σιαφαρίκα (#380, Honda) να κλείνει την εξάδα.
Έντονος ήταν ο ανταγωνισμός ήδη από τα χρονομετρημένα του Σαββάτου με τους Κουζή, Βαγγελάκο (#211, Yamaha), και Ηλιόπουλο (#69, ΚΤΜ) να γυρνάνε στο ίδιο δευτερόλεπτο. Οι τρεις τους έφυγαν μπροστά αμέσως μετά την εκκίνηση του πρώτου σκέλος με τον Κουζή να οδηγάει τον αγώνα. Ο Βαγγελάκος φάνηκε πολύ δυνατός σημειώνοντας με διαφορά το ταχύτερο πέρασμα στον πέμπτο γύρο αλλά δύο γύρους αργότερα μια μικρή πτώση του στοίχισε πολύτιμο χρόνο. Ο Ηλιόπουλος προσπάθησε για τη νίκη, έφτασε κοντά στον Κουζή αλλά δεν κατάφερε να το απειλήσει άμεσα. Ο Βαγγελάκος τερμάτισε άνετα τρίτος και ακολούθησαν ο Μανώλης Σκύβαλος (#120, Honda) και ο Μενέλαος Μάρτης (#110, ΚΤΜ) με τον πολυπρωταθλητή enduro Βασίλη Σιαφαρίκα (#380, Honda) να κλείνει την εξάδα.
Στο δεύτερο σκέλος την εκκίνηση πήρε ο Ηλιόπουλος με τον Κουζή να πιέζει
και να παίρνει γρήγορα την πρωτοπορία. Ο αναβάτης από το Αίγιο πίεσε
πολύ δυνατά αλλά ο Κουζής ήταν άπιαστος σημειώνοντας ταχύτατο γυρολόγιο.
Στη συνέχεια ο Ηλιόπουλος έχασε πολύτιμο χρόνο κάτι που του στοίχισε τη
δεύτερη θέση την οποία πήρε εύκολα ο Βαγγελάκος. Τρίτος τερμάτισε ο
Σκύβαλος ενώ Μάρτης και Σιαφαρίκας συμπλήρωσαν και πάλι την εξάδα.
ΜΧ2
Το δύσκολο, λασπώδες τερέν του πρώτου σκέλους θα έδινε σίγουρα πλεονέκτημα σε όποιον έπαιρνε την εκκίνηση. Ο Παπίλας με άψογο πλασάρισμα έστριψε πρώτος και είχε μπροστά του την ευκαιρία για έναν καθαρό αγώνα την ώρα που οι περισσότεροι αναβάτες προσπαθούσαν να προστατευτούν από τη λάσπη των προπορευόμενων και πετούσαν τα tear off το ένα μετά το άλλο. Ο αναβάτης από τη Χαλκίδα έκλεισε τον πρώτο γύρο με διαφορά τεσσάρων δευτερολέπτων και συνεχίζοντας στον δικό του ρυθμό έφτασε σε μια εντυπωσιακή επικράτηση με διαφορά μεγαλύτερη του μισού λεπτού. Στη δεύτερη θέση και εμφανώς εγκρατής τερμάτισε ο Κοντολέτας σφραγίζοντας με αυτόν τρόπο την υπόθεση τίτλος ενώ τρίτος τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Τζιώρας (#46, Kawasaki) αγωνιζόμενος εντός έδρας.
Το δύσκολο, λασπώδες τερέν του πρώτου σκέλους θα έδινε σίγουρα πλεονέκτημα σε όποιον έπαιρνε την εκκίνηση. Ο Παπίλας με άψογο πλασάρισμα έστριψε πρώτος και είχε μπροστά του την ευκαιρία για έναν καθαρό αγώνα την ώρα που οι περισσότεροι αναβάτες προσπαθούσαν να προστατευτούν από τη λάσπη των προπορευόμενων και πετούσαν τα tear off το ένα μετά το άλλο. Ο αναβάτης από τη Χαλκίδα έκλεισε τον πρώτο γύρο με διαφορά τεσσάρων δευτερολέπτων και συνεχίζοντας στον δικό του ρυθμό έφτασε σε μια εντυπωσιακή επικράτηση με διαφορά μεγαλύτερη του μισού λεπτού. Στη δεύτερη θέση και εμφανώς εγκρατής τερμάτισε ο Κοντολέτας σφραγίζοντας με αυτόν τρόπο την υπόθεση τίτλος ενώ τρίτος τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Τζιώρας (#46, Kawasaki) αγωνιζόμενος εντός έδρας.
Στο δεύτερο σκέλος την εκκίνηση πήρε ο Σαράντης Κουφός (#42, Kawasaki),
γρήγορα όμως επικεφαλής πέρασε και πάλι ο Παπίλας ενώ ο Κοντολέτας
ακολουθούσε σε μικρή σχετικά απόσταση. Με αλάνθαστη οδήγηση ο Χαλκιδαίος
αναβάτης δεν άφησε κανένα περιθώριο και έφτασε στην πέμπτη του φετινή
νίκη. Δεύτερος τερμάτισε ο ήδη πρωταθλητής Κοντολέτας ενώ την τριάδα των
πολλά υποσχόμενων αναβατών έκλεισε ο Μανώλης Κρητικός (#160, Yamaha)
ακολουθούμενος από τον Τζιώρα και τον Γιώργο Αρβανίτη που κατάφερε να
τερματίσει παρά το πρόβλημα στον κινητήρα του.
Open
Για μία ακόμη φορά η Open ήταν μακράν η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές.Ο Νικόλαος Κριμπούνης (#121, ΚΤΜ) και ο Βασίλης Ράπτης (#103, Kawasaki) μοιράστηκαν τις νίκες το Σάββατο και την Κυριακή αντίστοιχα. Ωστόσο περισσότερο από όλους μάλλον πανηγύρισε ο Κυριάκος Κιουτσουκώστας (#51, Suzuki) που πήρε τον άσσο και πνίγηκε στις σαμπάνιες στο τέλος των απονομών. Την τρίτη θέση πήρε το Σάββατο ο Δημήτριος Στούπας (#56, Kawasaki) ενώ την Κυριακή ο Θανάσης Αργυρόπουλος (#278, Honda) με τον αειθαλή Στέλιο Χριστοδούλου (#41, ΚΤΜ) όμως να είναι αυτός που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου χάρη στις δύο τέταρτες θέσεις και την καλύτερη συγκομιδή βαθμών.
Για μία ακόμη φορά η Open ήταν μακράν η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές.Ο Νικόλαος Κριμπούνης (#121, ΚΤΜ) και ο Βασίλης Ράπτης (#103, Kawasaki) μοιράστηκαν τις νίκες το Σάββατο και την Κυριακή αντίστοιχα. Ωστόσο περισσότερο από όλους μάλλον πανηγύρισε ο Κυριάκος Κιουτσουκώστας (#51, Suzuki) που πήρε τον άσσο και πνίγηκε στις σαμπάνιες στο τέλος των απονομών. Την τρίτη θέση πήρε το Σάββατο ο Δημήτριος Στούπας (#56, Kawasaki) ενώ την Κυριακή ο Θανάσης Αργυρόπουλος (#278, Honda) με τον αειθαλή Στέλιο Χριστοδούλου (#41, ΚΤΜ) όμως να είναι αυτός που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου χάρη στις δύο τέταρτες θέσεις και την καλύτερη συγκομιδή βαθμών.
Quad
Δέκα συμμετοχές είχαμε στην κατηγορία με τον MOBE να έχει το “μονοπώλειο”! Η πίστα ήταν άκρως απαιτητική για τα τετράτροχα και ιδιαίτερα την Κυριακή στο δεύτερο σκέλος που είχαν σχηματιστεί αρκετά λούκια. Στο δύσκολο αυτό τερέν η διαφορά του Θανάση Λάμπρου (#6, Yamaha) ήταν παραπάνω από εμφανής με αποτέλεσμα να διπλασιάσει τις νίκες του για φέτος. Δεύτερος την Κυριακή τερμάτισε ο Απόστολος Τριανταφύλλου (#29, KTM) που αναδείχθηκε πρωταθλητής της κατηγορίας ενώ το Σάββατο στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Γιώργος Χαραλάμπους (#26, Can-Am) ακολουθούμενος από τον Κωνσταντίνο Ντούζο (#37, Kawasaki)
Δέκα συμμετοχές είχαμε στην κατηγορία με τον MOBE να έχει το “μονοπώλειο”! Η πίστα ήταν άκρως απαιτητική για τα τετράτροχα και ιδιαίτερα την Κυριακή στο δεύτερο σκέλος που είχαν σχηματιστεί αρκετά λούκια. Στο δύσκολο αυτό τερέν η διαφορά του Θανάση Λάμπρου (#6, Yamaha) ήταν παραπάνω από εμφανής με αποτέλεσμα να διπλασιάσει τις νίκες του για φέτος. Δεύτερος την Κυριακή τερμάτισε ο Απόστολος Τριανταφύλλου (#29, KTM) που αναδείχθηκε πρωταθλητής της κατηγορίας ενώ το Σάββατο στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Γιώργος Χαραλάμπους (#26, Can-Am) ακολουθούμενος από τον Κωνσταντίνο Ντούζο (#37, Kawasaki)
Junior
Επιστροφή στις νίκες για έναν ακόμη αναβάτη από την Χαλκίδα, τον Γιώργο Γαβρίλη (#3, ΚΤΜ). Στο σκέλος του Σαββάτου ξεκίνησε πολύ δυνατά και έφτιαξε γρήγορα μια μικρή διαφορά. Ο Δημήτρης Τουρατζίδης (#100, Yamaha) στη συνέχεια πίεσε για πλησιάσει σημειώνοντας μάλιστα τον ταχύτερο γύρο του αγώνα αλλά δεν κατάφερε να απειλήσει τον πρωτοπόρο. Στο δεύτερο σκέλος ο Γαβρίλης τέθηκε και πάλι νωρίς επικεφαλής δημιουργώντας αυτή τη φορά διαφορά ασφαλείας από νωρίς. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ευμορφιάδης εκμεταλλευόμενος ατυχία του Τουρατζίδη νωρίς στον αγώνα.
MiniΕπιστροφή στις νίκες για έναν ακόμη αναβάτη από την Χαλκίδα, τον Γιώργο Γαβρίλη (#3, ΚΤΜ). Στο σκέλος του Σαββάτου ξεκίνησε πολύ δυνατά και έφτιαξε γρήγορα μια μικρή διαφορά. Ο Δημήτρης Τουρατζίδης (#100, Yamaha) στη συνέχεια πίεσε για πλησιάσει σημειώνοντας μάλιστα τον ταχύτερο γύρο του αγώνα αλλά δεν κατάφερε να απειλήσει τον πρωτοπόρο. Στο δεύτερο σκέλος ο Γαβρίλης τέθηκε και πάλι νωρίς επικεφαλής δημιουργώντας αυτή τη φορά διαφορά ασφαλείας από νωρίς. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ευμορφιάδης εκμεταλλευόμενος ατυχία του Τουρατζίδη νωρίς στον αγώνα.
Έναν βαθμό χρειαζόταν ο Γρηγόρης Κραμβουσάνος (#13, ΚΤΜ) για να εξασφαλίσει και μαθητικά τον τίτλο στη μικρή κατηγορία. Ο 11χρονος αναβάτης μπήκε δυνατά και στα δύο σκέλη και με μια νίκη και μία δεύτερη θέση στέφθηκε πρωταθλητής. Πολύ καλό αγώνα έκανε και ο Ανδρέας Ανδρέου (#101) που κέρδισε το δεύτερο σκέλος ενώ αγωνιστικό ντεμπούτο πραγματοποίησε ο Ηλίας Τζιώρας (46, ΚΤΜ) γιος του Κωνσταντίνου Τζιώρα (ΜΧ2) τερματίζοντας στις θέσεις εφτά και πέντε στα δύο σκέλη αντίστοιχα.
Stagonnews
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε σήμερα το
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross 2012 που διεξήχθη στην πίστα του
Πρίνους.
Η ΜΟΛΕΚαλαμπάκας με την υποστήριξη του Δήμου Τρικάλων και του Δήμου Καλαμπάκας έχοντας στο πλευρό της και την ΜΟΛΕΤρικάλων κατόρθωσε να διοργανώσει τον αγώνα με απόλυτη επιτυχία και χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
Σήμερα διεξήχθη ο αγώνας μπροστά σε αρκετό κόσμο ο οποίος σίγουρα ανταμείφτηκε από το θέαμα που πρόσφεραν οι αναβάτες. Μετά την λήξη πραγματοποιήθηκαν οι απονομές στο χώρο της πίστας. Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα θα αναρτηθούν σε επόμενο άρθρο.
Εμείς να δώσουμε τα εύσημα στα παιδιά της ΜΟΛΕΚαλαμπάκας και ευχόμαστε στο μέλλον να διοργανώσει ανάλογους αγώνες.
Η ΜΟΛΕΚαλαμπάκας με την υποστήριξη του Δήμου Τρικάλων και του Δήμου Καλαμπάκας έχοντας στο πλευρό της και την ΜΟΛΕΤρικάλων κατόρθωσε να διοργανώσει τον αγώνα με απόλυτη επιτυχία και χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
Σήμερα διεξήχθη ο αγώνας μπροστά σε αρκετό κόσμο ο οποίος σίγουρα ανταμείφτηκε από το θέαμα που πρόσφεραν οι αναβάτες. Μετά την λήξη πραγματοποιήθηκαν οι απονομές στο χώρο της πίστας. Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα θα αναρτηθούν σε επόμενο άρθρο.
Εμείς να δώσουμε τα εύσημα στα παιδιά της ΜΟΛΕΚαλαμπάκας και ευχόμαστε στο μέλλον να διοργανώσει ανάλογους αγώνες.
MXin
7ος Αγώνας Παν. Πρωτ. ΜΧ, Τρίκαλα – Ο αγώνας των πρωταθλητών
Το
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross έκλεισε με έναν ακόμα επιτυχημένο αγώνα
στην πίστα του Πρίνος στα Τρίκαλα. Οι 91 συμμετοχές και οι περίπου 800
θεατές που έσπευσαν στον αγώνα συνέβαλαν σε μια όμορφη εικόνα που
πλαισιώθηκε από την στέψη των πρωταθλητών με την ολοκλήρωση του
πρωταθλήματος. Νικητές της ημέρας ήταν οι δύο Παναγιώτηδες της Honda,
Κουζής(ΜΧ1) και Παπίλας(ΜΧ2) αλλά το πρόσωπο του αγώνα ήταν ο Δημήτρης
Κοντολέτας που εξασφάλισε τον πρώτο του τίτλο στην ΜΧ2.
Ο αγώνας ήταν προγραμματισμένος να γίνει στην αγαπητή στον χώρο του
motocross πίστα της Μητρόπολης Καρδίτσας αλλά τελικά αδιευκρίνιστοι
λόγοι έφεραν τον αγώνα στην πίστα του Πρίνος με διοργανώτρια λέσχη την
ΜΟ.ΛΕ.Καλαμπάκας. Στο οργανωτικό κομμάτι όλα κύλησαν ομαλά με πολλή καλή
δουλειά στην οργάνωση της πίστας ειδικά στους χώρους έξω από τον
αγωνιστικό χώρο. Το πρόβλημα με το πότισμα της συγκεκριμένης πίστας
εμφανίστηκε και σε αυτόν τον αγώνα με αποτέλεσμα η έντονη λάσπη να κάνει
την πίστα μια αγωνιστική γραμμή δυσκολεύοντας το προσπέρασμα και
μειώνοντας αισθητά το θέαμα. Το θέαμα μπορεί να ήταν μειωμένο όχι όμως
και το ενδιαφέρον αφού στα Τρίκαλα θα ξεκαθάριζαν τα τρία από τα επτά
πρωταθλήματα. Στο τέλος του αγώνα η ΑΜΟΤΟΕ απένειμε στους πρωταθλητές
των επτά κατηγοριών τιμητικές πλακέτες και ο ΑΣΟΑΜ μοιράσε τα δώρα που
είχε συγκεντρώσει από χορηγούς στην αρχή της χρονιάς για τους οχτώ
πρώτους όλων των κατηγοριών και όχι μόνο.Κατηγορία ΜΧ1
Το πρωτάθλημα στην κατηγορία είχε κλειδώσει από τον προηγούμενο αγώνα αλλά έμεναν ακόμα ανοιχτές οι υπόλοιπες τρεις θέσεις και η επιθυμία του πρωταθλητή Παναγιώτη Κουζή να διατηρήσει το αήττητο τουλάχιστον σε αγώνες, αφού σε σκέλη του το είχε σπάσει ο Δημήτρης Βαγγελάκος στην Μεγαλόπολη. Και πάλι ο Κουζής βρέθηκε υπό πίεση παρά το γεγονός ότι πήρε την εκκίνηση και οδήγησε το πρώτο σκέλος, οι Γιώργος Ηλιόπουλος και Δημήτρης Βαγγελάκος δεν έμειναν πίσω ακολουθώντας τον πρωταθλητή. Σε όλη την διάρκεια του σκέλους ο δεύτερος Ηλιόπουλος προσπαθούσε να βρει τρόπο να βρεθεί δίπλα στον Κουζή με τον Βαγγελάκο να παρακολουθεί από την τρίτη θέση. Στο τέλος ο Κουζής κατάφερε να κρατήσει μια διαφορά ασφαλείας και να πάρει το σκέλος αφήνοντας δεύτερο τον Ηλιόπουλο και τρίτο τον Βαγγελάκο που πέτυχε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Εκτός καλού εαυτού ο Μανώλης Σκύβαλος τερμάτισε στην τέταρτη θέση με τον Μενέλαο Μάρτη πέμπτο και τον Βασίλη Σιαφαρίκα στην έκτη θέση μετά από ένα πολύ καλό αγώνα.
Στο δεύτερο σκέλος ο Ηλιόπουλος με τον Βαγγελάκο μπήκαν πιο αποφασισμένοι και οδήγησαν από την εκκίνηση στις δύο πρώτες θέσεις με τον Κουζή τρίτο. Σύντομα όμως ο Κουζής βρήκε τον τρόπο να τους περάσει και να οδηγήσει αυτός τον αγώνα. Ο Ηλιόπουλος έμεινε να τον ακολουθεί με τον Βαγγελάκο να μένει πιο πίσω και να δίνει την μάχη με τον Σκύβαλο για την τρίτη θέση. Προς το τέλος του σκέλους ο Ηλιόπουλος πλησίασε τον Κουζή και τα έπαιξε όλα για όλα οδηγώντας πάνω από τα όρια για να περάσει στην πρώτη θέση. Δυστυχώς δύο γύρους πριν τον τερματισμό είχε μια άσχημη πτώση που ευτυχώς δεν τον ανάγκασε να εγκαταλείψει τερματίζοντας τελικά τέταρτος. Ο Κουζής κέρδισε το σκέλος με τον Βαγγελάκο να τερματίζει στην δεύτερη θέση και τον Σκύβαλο στην τρίτη. Από εκεί και πίσω η εξάδα ήταν ίδια με το πρώτο σκέλος με τους Μάρτη και Σιαφαρίκα πέμπτο και έκτο αντίστοιχα. Στο βάθρο του αγώνα ανέβηκαν οι Κουζής, Βαγγελάκος και Ηλιόπουλος με αυτήν την σειρά ενώ στο πρωτάθλημα πίσω από τον Κουζή τερμάτισε δεύτερος ο Ηλιόπουλος με τρίτο τον Βαγγελάκο.
Κατηγορία ΜΧ2
Ο Παναγιώτης Παπίλας με 31 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Δημήτρη Κοντολέτα, ήξερε ότι ήταν εξαιρετικά δύσκολο να πάρει τον τίτλο αλλά δεν ήταν και αδύνατον. Ο νεαρός οδηγός από την Χαλκίδα επικεντρώθηκε στο να κάνει το καλύτερο που μπορούσε και αυτό ήταν να νικήσει και τα δύο σκέλη ώστε από εκεί και μετά να είναι στα χέρια του Κοντολέτα αν θα πάρει ή θα χάσει το πρωτάθλημα. Στο πρώτο σκέλος ο Παπίλας διεκδίκησε την εκκίνηση από τον Μανώλη Κρητικό αλλά όχι και την πρωτοπορία του αγώνα που την πήρε σχετικά εύκολα. Με τον Παπίλα να οδηγεί το σκέλος και τον Κοντολέτα να περνάει γρήγορα τον Κώστα Τζιώρα και τον Κρητικό το ενδιαφέρον για το πρωτάθλημα βρισκόταν στις δύο πρώτες θέσεις. Πίσω από τους δύο πρωτοπόρους ο τοπικός Τζιώρας έδινε μια όμορφη μάχη με τον Κρητικό και μάλιστα κατάφερε να την κερδίσει καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση στο σκέλος αφήνοντας τέταρτο τον Κρητικό. Μπροστά ο Παπίλας κέρδισε εύκολα το σκέλος αφού ο Κοντολέτας προτίμησε να πάρει την δεύτερη θέση που του εξασφάλιζε τον πρώτο του τίτλο στην κατηγορία. Ένας τίτλος που ήρθε μετά από δύο δύσκολα χρόνια για τον νεαρό από την Ζαχάρω με σοβαρούς τραυματισμούς. Για τις υπόλοιπες θέσεις της πρώτης εξάδας έγιναν όμορφες μάχες μεταξύ του πέμπτου Γιάννη Τουρατζίδη του έκτου Σαράντη Κουφού και του Βασίλη Πακαταρίδη.
Στο δεύτερο σκέλος ο Κουφός πήρε την εκκίνηση και πρωτοπορία του αγώνα όμως γρήγορα έκανε ένα λάθος που είχε σαν αποτέλεσμα μια πτώση, επιτρέποντας στους Παπίλα και Κοντολέτα να οδηγήσουν και αυτό το σκέλος. Οι δύο οδηγοί πάλεψαν για την νίκη με τον Παπίλα όμως να επικρατεί άνετα μετά τα μισά του σκέλους , κερδίζοντας έναν αγώνα γοήτρου αφού το πρωτάθλημα είχε κριθεί. Δεύτερος τερμάτισε ο Κοντολέτας με τρίτο τον Κρητικό και τέταρτο τον Τζιώρα. Στην πέμπτη θέση τερμάτισε ο Γιώργος Αρβανίτης που αν και οδηγούσε άνετα στην τρίτη θέση από νωρίς στο σκέλος, ένα σβήσιμο του κινητήρα του στον τελευταίο γύρο τον καθυστέρησε και τον έριξε στην κατάταξη. Πάντως ο νεαρός από τις Σέρρες παραπονιόταν από την αρχή του διημέρου για την λειτουργία της μοτοσικλέτας του. Την εξάδα συμπλήρωσε ο Τουρατζίδης που κατέλαβε την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα πίσω από τους Κοντολέτα και Παπίλα. Το βάθρο του αγώνα για την κατηγορία συμπλήρωσαν οι Παπίλας, Κοντολέτας και Κρητικός.
Κατηγορία ΜΧ2-2Τ
Με την πολλή καλή του εμφάνιση γενικότερα στον αγώνα των Τρικάλων ο Μανώλης Κρητικός κέρδισε άνετα την κατηγορία των δίχρονων και έκλεισε την χρονιά με νίκη και πρωτάθλημα. Δεύτερος στον αγώνα με τερματισμούς 10-18 τερμάτισε ο Νικόλας Φανουράκης που όμως έμεινε τρίτος στο πρωτάθλημα αφού δεν κατάφερε να απειλήσει στην βαθμολογία τον δεύτερο Ανέστη Ράδο που έφερε τερματισμούς 9-22 στον αγώνα.
Κατηγορία ΟΡΕΝ
Το πρωτάθλημα και σε αυτήν την κατηγορία είχε κλείσει από τον προηγούμενο αγώνα με τον Κυριάκο Κιουτσουκώστα να στέφεται πρωταθλητής όμως να τσιμπάει και έναν τραυματισμό που τον έφερε στα Τρίκαλα να μην μπορεί να είναι ανταγωνιστικός. Αυτό έφερε την μάχη για την δεύτερη θέση του πρωταθλήματος μεταξύ των Νίκο Κριμπούνη και Βασίλη Ράπτη να δίνουν την μάχη και για την νίκη στον αγώνα. Μετά από μια μικρή εναλλαγή θέσεων ο Κριμπούνης κατάφερε να κερδίσει το πρώτο σκέλος αφήνοντας δεύτερο τον Ράπτη και τρίτο τον Δημήτρη Στούπα που έκανε τον δεύτερο φετινό του αγώνα. Στο δεύτερο σκέλος ο Ράπτης μπήκε πιο δυνατά, κέρδισε το σκέλος και τον αγώνα αφήνοντας τον Κριμπούνη δεύτερο στο σκέλος, στον αγώνα και τελικά και στην βαθμολογία. Τρίτος στο δεύτερο σκέλος τερμάτισε ο Θανάσης Αργυρόπουλος όμως τρίτος στο βάθρο ανέβηκε ο Στέλιος Χριστοδούλου με καλύτερους τερματισμούς 4-4.
Κατηγορία Junior
Απαλλαγμένος από τα προβλήματα των τελευταίων αγώνων ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Γιώργος “Gio” Γαβρίλης κατάφερε να πάρει και τα δύο σκέλη της κατηγορίας κατακτώντας τον πρώτο τίτλο της καριέρας του στην κατηγορία. Αντίθετα ο δεύτερος της βαθμολογίας Δημήτρης Τουρατζίδης αντιμετώπισε προβλήματα στο δεύτερο σκέλος που μπορεί να μην ήταν αρκετά για να χάσει το Νο 2 στο πρωτάθλημα, τον άφησαν όμως στην τρίτη θέση του βάθρου.Με μια τρίτη και μια δεύτερη θέση ο Γιώργος Ευμορφιάδης ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ενώ τερμάτισε στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος.
Κατηγορία Mini
Μια από τις κατηγορίες που το πρωτάθλημα δεν είχε κριθεί ήταν της Mini. O πρωτοπόρος της βαθμολογίας Γρηγόρης Κραμβουσάνος έδωσε και κέρδισε την μάχη στο πρώτο σκέλος από τον διεκδικητή του τίτλου Άγγελο Βογιατζή όμως στο δεύτερο η πίεση από τον Ανδρεά Ανδρεόυ τον ώθησε σε λάθος με αποτέλεσμα ο Ανδρεόυ να πάρει το τελευταίο σκέλος της χρονιάς. Στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο πρωταθλητής πλέον Κραμβουσάνος(1-2) με δεύτερο τον Ανδρέου(3-1) και τρίτο τον Σαράντη Μαλακάκη(2-3) ενώ στην βαθμολογία ο Βογιατζής τερμάτισε στην δεύτερη θέση με τρίτο τον Ανδρέου.
Κατηγορία Quad-ATV
Με τον τίτλο να βρίσκεται ήδη στα χέρια του Αριστείδη Τρανταφύλλου ο αγώνας εξελίχθηκε περισσότερο για τις υπόλοιπες θέσεις της βαθμολογίας. Ο Θάνος Λάμπρου παρά τις κακές του εκκινήσεις κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση και στα δύο σκέλη και να κερδίσει άνετα τον αγώνα διατηρώντας την δεύτερη θέση της βαθμολογίας. Δεύτερος στον αγώνα τερμάτισε ο Γιώργος Χαραλάμπους (2-3) καταλαμβάνοντας έτσι την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα ενώ τρίτος στον αγώνα τερμάτισε ο Απόστολος Τρανταφύλλου (5-2).
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Kalampakacity
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε από την Μοτοσυκλετιστική Λέσχη Καλαμπάκας ο τελευταίος Αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross της ΑΜΟΤΟΕ.
Αναβάτες από όλη την Ελλάδα, διαφόρων ηλικιών συμμετείχαν στον διήμερο αγώνα που είχε αρκετές κατηγορίες και αναμετρήθηκαν για τις τελικές θέσεις κατάταξης.
Το θέαμα μοναδικό στην πίστα του Πρίνους που φιλοξένησε τον αγώνα Motocross που διοργάνωσε η ΜΟΛΕΚ με την βοήθεια του Δήμου Τρικκαίων, του Δήμου Καλαμπάκας και της ΜΟΛΕΤ.
Τους αγώνες παρακολούθησε πλήθος κόσμου από ολόκληρο τον νομό που χειροκρότησε τους αναβάτες τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή στις προσπάθειες που κατέβαλαν για μια καλύτερη θέση στι κατηγορίες που αγωνίζονταν.
Η ΜΟΛΕ Καλαμπάκας κέρδισε ένα ακόμη στοίχημα και σίγουρα με την έναρξη των πρωταθλημάτων των δυο τροχών και πάλι θα έχουμε μεγάλες διοργανώσεις στην περιοχή μας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ MOTOCROSS - ΤΡΙΚΑΛΑ